Friday, May 15, 2009

Luahan perasaan

lamak2 tuk aku mala mimpi pelik2. kali banyak glak diat cite antu. maybe tension glak kali. banyak bende dalam palak. time praktikum juak bez. mun x cayak, tanyak ngan cikgu boi. betol x boi? tiap2 malam polah lesson plan tapi keje arituk pake ari esok. kat maktab, keje 2 bulan antar esok. masak.. gila ngeng. tapi idup aku enjoy. xde duit pun bleh idup juak. macam kate P. Ramlee...................... aku pun x igt juak ape dipadhnye. tapi ade kenak mengenak dengan ulat n batu. time tuk gk mabok main dota. baruk jak duak bulan main. nak kate pande xlah juak. blehlah. pake hiburkan ati. slalu glak main pun boring juak. mun aku dapat jadi hero dota pun ok juak. Jadi traxex. tp traxex ye female. masak.... hero lainlah. Jadi phantom lancer pun ok juak. dapat embak spear pegi jalan2 kat waterfront. bukan pake tucuk org. pikir aku gilekah? x senonoh na.....ape dikereco aku tuk? aku yang x senonoh or ktk orang yg x senonoh? renung2kanlah.........

1 comment:

  1. fuck la ko pis....ada ka main tucuk2...merapu na kau tok. dah molah nasi bubur. hi3....tp nyaman la nasi bubur ko. nasib beras kampong...apa dota indah dalam blog ko..gne2 pun, tahniah atas usaha anda memulakan blog..jadikan nya lebih ilmiah dan berpedoman untuk anak2 masa kini....semoga berjaya dalam exam....kim salam ngn adik ktk yg montok ya..nyaman nye.....ehemmm

    ReplyDelete